miercuri, octombrie 24, 2007

Draga Jurnalule,


butonand televizorul sa-mi treaca timpul, am nimerit pe cartoon network la un episod tom si jerry. m-am facut mica in colt de canapea si am urmarit cu interes. m-am surprins fumand in ritmul muzicii si mi-au fost trezite sentimente stranii pentru cele doua personaje: de tom, stereotipul celui "mare si prost", mi-a fost din cale-afara de drag si undeva in strafundul sufletului, ii doream sa-l manance pe soarcele "mic si-al dracu`" care nu-si vede niciodata de treaba in gaura(mamii) lui. nutresc duiosie ptr prostie, in fata unei aparente neajutorate si cute, spre deosebire de ani in urma...

...ani in urma... cateodata tanjesc dupa inocenta caracteristica perioadei, dupa curiozitatea cu intrebarile ei infantile, dupa degajarea cu care puteam exprima orice gandeam, dupa nepasarea pentru exterior si dezinteresul cu care treceam pe langa o oglinda, dupa bucuria starnita de un episod din desenele animate preferate....
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino