miercuri, ianuarie 27, 2010

Nu pot...


...să mă abțin! am găsit pe blogul ei o lepșa!!!!!!!!!!

Luaţi cartea ce mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.
"...sfârțitul cărții a fost completată și actualizată de dr O...." Freud - Interpretarea viselor

* Fără să verificaţi , cât e oră?
01:00
* Verificaţi:
00:50

* Cu ce sunteţi îmbrăcat(a):
blugi și tricou

* Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
Blogul Anei :D

* Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Scaunul meu scârțâind

* Când aţi ieşit ultima data şi unde aţi fost?
Reprezentanța Avon.

* Ce aţi visat ieri noapte?
Ceva violent.

* Când aţi râs ultima oară?
Când am citit chestia asta ( 1.2) ).

* Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?
Tabloul de la dl Lipan.

* Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpără prima dată?
țigări :))

* Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Role Models

* Aţi văzut ceva ciudat azi?
Nope.

* Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?
Veronica (pt că îmi place prescurtarea Vera).

* Şi dacă ar fi băiat?
Habar n-am.

* V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?
Da.

* Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?
data trecută când am răspuns la întrebarea asta am zis ceva inteligent.... hmm... ”Am o întrebare...!”

* Va place să dansaţi?
Da.

* George Bush?
Ce?

1 păreri:

Lolee on 29 ianuarie 2010 la 23:59 spunea...

hehe, ce smecher! :D

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino