luni, iunie 02, 2008

Hangiule, ospătăreşte-ne!


Şi uite aşa se termină încă un an de şcoală... Deja a început destrăbălarea după cum s-a văzut şi în ultimele post-uri, daaaar cele mai mari mârşăvii sunt plănuite pentru acest weekend. Da, săptămâna abia a început, e luni, deci am din nou toate şansele ca planurile mele să se ducă dracu până joi...

Mârşăviile încep, deci, de joi. Cum? Cu karaoke, sper. Săptămâna trecută mi-am luat ţeapă, m-am dus de devreme în Iq să-mi studiez adversarii (că pân la urmă cântăm pe tequila, nu?) şi am stat, şi am stat, până m-am gândit să întreb ce se întâmplă cu karaoke. Nu se întâmplă! Eeeee....

Vineri, după cum ne anunţă şi Paca, NOX (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ne cântă în Epocă. Am uitat cine mai prestează în aceeaşi seară, îmi pare rău, mai erau 1-2 formaţii...

Destrăbălarea maximă o păstrăm pentru sâmbătă noapte când plănuim să facem o excursie până-n Vamă, că parca Premiatu mergea mai bine cu aerul de acolo...

Sperăm să nu se termine prea curând seria de weekenduri reuşite (şi prelungite şi alcoolice :-")...

...Like a true metal child we were born to be wild \m/...
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino